måndag 18 september 2017

Clean and simple


♥ ♥ ♥

Det här kortet började med blomman som låg i min "lilla" bra att ha hög!
Tänkte den måste få ett bättre "liv" än arkivering i papperskorgen.

Blomman och bladen är utstansade i akvarellpapper med
 Spellbinders Rose Creations dies och sen har jag färgat in dessa med distress oxide inks och några stänk med akrylfärg i guld.

Mitten på blomman har jag gjort själv med stickles och 3d-lack.


Bakgrunden är en scahblon från My Favorite Things och distress oxide inks.

Texten är från Gummiapan och embossad med guld.

Den glittriga detaljen under blomman har jag gjort med dubbelhäftande tejp och vanligt glitter.


Här är några av sakerna som jag använt mig av.


Kortet lägger jag till

Simon Says-Clean And Simple


♥ ♥ ♥

Jag finns även på Facebook och Instagram.
Så har ni lust får ni gärna kika in!

//

You can also find me on

Instagram and

♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Stunning CAS design, love the background.

    Thank you for sharing with us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge x

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...