torsdag 29 juni 2017

Triss i filurer


♥ ♥ ♥

Det går aningens trögt med bloggandet nu när det är "sommar". Eller vad man nu ska kalla den här årstiden för ;-)
MEN så äntligen fick jag lite tid att göra ett inlägg.

♥ ♥ ♥

När jag gjorde det här kortet så blev det faktiskt några fler små filurer innan jag visste hur jag ville använda dom.

Filurerna är gummistämplar från Skapar Källarn.

Det hela slutade faktiskt med tre kort och detta är då nummer två.

Började med att stansa ut en cirkel som jag använde som schablon/stencil. När det var klart färgade jag in cirkeln med distresser.


Dom små figurerna är också färglagda med distresser och sen är två av dom monterade på 3d-kuddar.


Texten från Malins stämplar är embossad med vitt pulver på svart cardstock och sen har jag monterat den på 3d-kuddar.

Dom små dekortationer är gjorda med en dies från Mama Elephant/confetti och stickles diamond. Pappret bakom motivet är en embossingfolder från Cuttlebug/seeing spots.


Kortet lägger jag till:

Simon Says-Stencil It
Simon Says-Anything Goes.

♥ ♥ ♥







4 kommentarer:

  1. Your card is adorable! I love the color combination and stenciled background. Thanks for joining us on the Simon Says Stamp Monday Challenge.

    Cathie ♥

    SvaraRadera
  2. Awesome color combination and texture/dimension on your card, Gunilla. Those rascals are very cute, too. So glad you joined us at Tic Tac Toe Challenge. Hope to see you again soon!

    SvaraRadera
  3. Soooooo darn cute! The textures and masking are the best! This sweet card would clearly bring a smile to anyone! Many thanks for sharing your talent with the Tic Tac Toe Challenge....

    SvaraRadera
  4. Wonderful CAS card Gunilla! The images are adorable.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    Mandy xx

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...