tisdag 6 juni 2017

Ekorre i rosa



♥ ♥ ♥

Visst finns det rosa ekorrar?

Om inte förut så finns det i alla fall NU :-)

Visste direkt när såg den här söta lilla filuren att jag ville att den skulle vara just rosa och så fick det också bli.


Ekorren är färglagd med distresser med lite gråa skuggor med en Prismapenna.
Sen har jag stänkt lite vatten med hjälp av en pensel. 

Jag har klippt ut den och monterat med 3d-kuddar.

Till texten "en liten hälsning" har jag använt Mistin för att få den cirkelformad.

Det lilla hjärtat och kanten runt hela motivet har jag gjort med dubbelhäftande tejp och glitter.


Texten kram är utstansad i svart fler gånger som jag sen limmat ihop för att 
få lite höjd.

Nosen är stämplad en extra gång, utklippt och sen embossad med clear.

Sen tyckte jag också att den lilla filuren skulle ha googly eyes.


Den lilla ekorren passar så bra till många olika tillfällen.
Som dop, grattis och en liten hälsning mm. 


Allt material som jag använt kommer från Gummiapan och ni hittar det HÄR.

Kortet lägger jag till:

Simon Says-Anything Goes


♥ ♥ ♥



1 kommentar:

  1. Such an adorable card - just love that design!
    Thanks for joining in at Simon Says Stamp Wednesday Challenge.
    Hugs,
    Caryn xxx

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...