måndag 12 december 2016

Winter snowman


♥ ♥ ♥

Fick frågan av Helen på Scrapfabriken om jag skulle vilja göra några inlägg som gäst-dt för henne.

Svaret blev såklart JA ♥ 
eftersom jag handlar det mesta av mitt material där så vet jag att hon har så mycket fint i shopen.

I brevlådan landade det finaste paket man kan tänka sig att skapa med och här kommer då mitt första kort.


Motivet med den sötaste lilla snögubbe kommer från C.C.Designs och heter Winter Snowman.
Där är såååå många söta motiv som ni bara måste hoppa över och kika på!


Texten är från Rox Stamps!
Gillar den massor eftersom man kan färglägga GOD JUL!

Tror även den kan vara väldigt fin om man guldembossar.


Motivet och texten har jag färglagt med Prismapennor.

Några detaljer med pennan Gelly Roll clear star som ger ett så fint glitter.
En stor favorit hos mig.

Stjärnorna har jag stansat ut i ett läckert guldpapper.

Det mönstrade pappret är från Maja Design.


Det blev även en tag med den här lilla sötnosen.


Även denna är färglagd med Prismapennor.

Den lilla texten Joy är stickers från Tim Holtz som heter Holiday Talk.


Baksidan på tagen fick en bit mönstrat papper från Maja Design.

Texten God Jul är en remsa som jag klippt ut från det mönstrade arket som jag använt på kortet ovan.


Jag finns även på Instagram HÄR och Facebook HÄR!
Välkomna  in och kika!

♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Hvor er de vidunderlige med den søde elefant... er vild med den

    Ha en dejlig juleuge, klem

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...