onsdag 11 maj 2016

Fågel på blomsteräng


♥ ♥ ♥

Älskar detta motivet från Skapar Källarn!

Blir så glad av alla härliga "pippin" som står i den fina blomsterängen.

Tänkte först ha motivet som det var. Alltså svart och vitt men ångrade mig.
Kommer garanterat ännu ett kort med detta motiv MEN då i svart och vitt.


Har som vanligt färglagt med mina Derwentpennor..

Dekorerat med en not från en Quickutz die. Utstansad tre gånger och sen ihoplimmade.
Den lilla fågeln sjunger såklart av lycka där mitt på finaste ängen :-)

Några blingstenar som är inköpta på tradera fick också pryda kortet.

Texten från Gummiapan har jag stämplat med svart dyna på kraft cardstock

Motivet är monterat på en bit kraft cardstock och sen mönstrat papper från 
My Mind´s Eye.

Till kortbasen har jag använt Bazzill white orange peel.
Just denna cardstock har blivit en FAVORIT!


Visst blir man glad av detta motivet!
Användbart till såååå många olika tillfällen.


Kortet lägger jag till:

Simon Says-Flowers

♥ ♥ ♥

3 kommentarer:

  1. Super smukt kort med det søde motiv

    Ha en rigtig god pinse, kram

    SvaraRadera
  2. Gunilla, what an absolutely darling card this is. Birds & flowers always make me smile. Fabulous coloring & design. I love it.

    SvaraRadera
  3. Wow! Looks very fresh, cute and pretty. I love your card. Thanks for playing along Simon Says Stamp Flowers Challenge.
    Gayatri xx

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...