måndag 14 mars 2016

Skapar Källarn



♥ ♥ ♥

Det har hänt något KUL!!

Jag blev tillfrågad av Skapar Källarn om jag ville bli medlem i deras härlig designteam.

Tyckte det lät trevligt så självklart sa jag JAAA!!

Så många fina motiv att skapa med. 
Tycker ni ska hoppa över DIT och kika BUMS.

Motivet på första dt-kortet blev den här lilla godingen som ni hittar HÄR!

Direkt när jag såg den ville jag göra den till ballong på ett shakerkort!

Sagt och gjort!


Den lilla insekten/humlan är färglagd med Prismapennor.
Lite detaljer med stickles frosted lace.
Sen blev det två stora googly eyes!


Glad Påsk är från hÄnglar och embossad med clear.

Det mönstrade pappret kommer från Basic Grey/origins paper pad.


Hade först tänkt mig det som ett grattiskort

MEN eftersom jag behöver påskkort fick det bli ett sådant.


Mitt pyssel hittar ni även på Instagram och Facebook.
Länkarna finns även på min högra sida här på  bloggen!

Hoppas ni får en underbar vecka!!

♥ ♥ ♥



2 kommentarer:

  1. Oh, how adorable, Gunilla! I keep wanting to make a shaker card, and I just have to dare to do one! I love this little bee and how you've made her seems like a balloon with the string attached to her! I love it! Hugs!

    SvaraRadera
  2. Allerførst et stort tillykke med dit nye DT job.... du er også så super dygtig
    Og sikke et nydeligt kort du lægge ud.... så sød en bi, og det matcher så fin med perlene og det fine mønster papir

    Ha en fin dag, som her ser ud til en dejlig solskinsdag 😀
    Kram, Lissy

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...