onsdag 23 mars 2016

Liten filur


♥ ♥ ♥

När jag såg det här motivet från Skapar Källarn visste jag direkt att jag ville använda det till ett kort med texten förlåt!

Det blev ett kort med bara aningens färg!


Den lilla "filuren" har jag klätt med en bit mönstrat papper från Basic Grey.
Jag har skuggat det med Derwentpennor så det inte skulle bli för platt.

Duddat med limpenna och strött på glitter clear rock candy från Ranger.
På hjärtat har jag lagt ett lager 3d-lack.

Klippt ut det hela och monterat med 3d-kuddar.


Texten är stämplad med Archival Ink red geranium från Ranger.
Vet inte var texten kommer ifrån...kan vara hÄnglar MEN osäker!

Små glitterstenar som skimrar i regnbågens färger tyckte jag blev en fin detalj.


Valde flera olika nyanser av vitt så att det inte skulle bli FÖR vitt.

Valde därför också att sätta en bit wellum bakom motivet som jag embossat med en folder som heter small flowers-1.


Det blev ett "lugnt" kort som det glittrar fint om.


Motivet hittar ni både som digimotiv HÄR och som omonterad stämpel HÄR!

Kortet lägger jag till

Simon Says-Cute And Cuddly

♥ ♥ ♥





1 kommentar:

  1. Hvor er det bare et sødt motiv.... og du har dekoreret det, så det også er blevet så elegant

    God dag til dig, kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...