torsdag 21 januari 2016

Dopkort och uggla


♥ ♥ ♥

Fick en beställning på ett dopkort för ett tag sedan.

Har inte så många motiv som passar just till ett sådant tillfälle...

MEN den här lilla björnen med brevet/dopbeviset i "handen" tycker jag passar utmärkt.


Motivet som är från Lili of the Valley är färglagt med Derwentpennor.
Texten kommer från Gummiapan.

Det mönstrade pappret hade jag i mina gömmor.
Strimman med kraft cardstock har fått sig ett lager med Wink of Stella clear.


Med beställningen skulle det även vara en virkad uggla i blått som ska hänga på barnvagnen.
Virkade ugglor gör jag på beställning och det finns några att välja mellan HÄR!


Kortet lägger jag till:


♥ ♥ ♥

Igår var jag och en väninna ute på Måkläppen i Falsterbo.
Ett fantastiskt vackert naturreservat som bara har öppet ett par månader om året.
Naturen bjöd på ett magiskt vackert ljus och härligt friska vindar.




♥ ♥ ♥








5 kommentarer:

  1. An adorable card Nilla, a lovely design with such a pretty LOTV image, beautifully coloured and such a sweet knitted owl!!
    hugs
    Heather xx
    Thanks so much for joining us with Simon Says Stamp Wednesday Challenge.

    SvaraRadera
  2. What a beauty Nilla. Love your coloring and design!

    SvaraRadera
  3. Lovely stamp! Great coloring! The crocheted owl is fun! Thanks for sharing your photo's of the beach...beautiful!

    SvaraRadera
  4. WOW! What a cute image? Awesome colouring. Love the glow on your photos. Thanks for playing along Simon Says Stamp Create with Critter challenge!
    Gayatri xxx

    SvaraRadera
  5. OH, Gunilla, what an absolutely darling card. It made me smile. You've colored it so beautifully. Love it. AND, the owl is just SO sweet. Well done!

    I love the beach photos.
    Have a lovely day.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...