torsdag 28 maj 2015

Smile



♥ ♥ ♥

Just nu finns det inte så mycket tid för dom STORA projekten.
Så istället har jag bestämt att bara färglägga några av ALLA dom stämpelmotiv som jag har i min samling och sedan montera dom på en kortbas som mäter 10 x 10 cm.
Tycker det formatet är så fint.

Motivet är från Lili of the Valley.
Har samlat på mig några stycken! Tycker dom är så söta och fantastiskt kul att färglägga.


Egentligen skulle detta motivet INTE bli till ett kort utan var bara en test att färglägga rött hår.
Till det har jag använt scattered straw, barn door och frayed burlap.
Blev ok och då fick även resten av motivet lite färg.

Den fina diesen, som jag tokgillar, är från Mama Elephant och inköpt på Scrapfabriken.
Har stansat ut den två gånger. En gång i vitt och en gång i rosa. Limmat ihop för att få lite höjd och stadga.


Det var det hela.
Ett plätt lätt kort MEN färgläggningen tog sin lilla tid. Fast det är ren avkoppling för mig!


Kortet lägger jag till



♥ ♥ ♥

5 kommentarer:

  1. Superfint.....åh den diesen vill jag ha.....NUUUU!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för det...du får skynda och fynda!

      Radera
  2. God ide at farvelægge dine gamle stempler.... og det har du gjort så fantastisk smukt

    ha en god aften, klemm

    SvaraRadera
  3. What a darling card, Gunilla! Your coloring is wonderful! Thanks for joining us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    SvaraRadera
  4. Gunilla, this is just SO adorably sweet!
    It will certainly bring a smile to the recipient.
    Love the pretty colors you used.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...