tisdag 5 maj 2015

Förlåt jag glömde....


♥ ♥ ♥

Det går trögt med bloggandet och pysslandet. 
Förmodligen för att våren har bjudit på ett FANTASTISKT väder och då har det blivit pyssel i trädgården istället. 
MEN idag har våren tagit lite uppehåll så då passar jag på att göra ett inlägg.

Tycker dom här små fåglarna från ScrapBerrys är så söta och passar till så många olika typer av kort.
Denna gången blev det ett "Förlåt jag glömde...." kort!!



Allt det som jag stämplat svart på kortet är även clearembossat.
Motivet är färglagt med distresser och den lilla fjärilen är från Memory Box.
Texten vet jag inte märket på...MEN är det någon som vet vore det bra att få veta!


Har skapat en bit mönstrat papper av en blomma som finns i samma stämpelset som lilla fågeln.
Bra sätt att få användning av alla småstämplar!
Kortbasen är vit och den gröna och blå cardstocken kommer från min samling av restbitar.


Kortet lägger jag till följande utmaningar.

Simon Says anything goes
Virginia`s View Challenge #14 Layers and Dimensions


♥ ♥ ♥







2 kommentarer:

  1. Hvor er det sødt.... så fint med embossing og de flotte farver er nok inspireret af foråret Indien have
    Dine kort er altid så elegante

    Ha en fin dag, klemm

    SvaraRadera
  2. wow, super cute, luv the abstract layers...super sweeeet! so glad you played along with Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    sparkle & shine *~*

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...