fredag 27 februari 2015

Ny die


♥ ♥ ♥

Då var det fredag så jag tänkte smita in med ett snabbt inlägg på ett kort.

Fick en sådan fin die av märket Sizzix, love, av Suzan i födelsedagspresent som jag var tvungen att testa.
Thank you so very much my friend. This die is so pretty!

Tyckte den kunde passa bra på ett shakerkort och så fick det bli.
Bilderna går att klicka till större!


Inte mycket att säga om detta kortet mer än möjligen att jag använt mönstrade papper från My Mind´s eye/be happy.

OCH

lite blandat från mina gömmor att "fylla" kortet med. 
Stjärnor från Biltema och Panduro.
Samt några olika paljetter från mina gömmor och så lite diamond dust.



Lägger kortet till utmaningarna:

Simon says Monday no rules samt
Simon says Wednesday anything goes

Det var det hela från mig.

Önskar ALLA som kikar in en 

TREVLIG HELG!!

♥ ♥ ♥




7 kommentarer:

  1. Det er så smukt, dit shaker kort.... og sikke en fin die, du har fået. Nydeligt med teksten henover

    God weekend , kram

    SvaraRadera
  2. What an intricate shaker card! Love the use of die and colors! You r friend will love this, Gunilla! Thanks so much for playing Simon Says Stamp Wednesday “Anything Goes” Challenge!

    SvaraRadera
  3. Hi Gunilla, the "love" die cut looks wonderful on the darling shaker card that you created!! I'm so happy that you like it!! Have a wonderful weekend my friend!
    Hugs, Suzan

    SvaraRadera
  4. Such a pretty card and I love the placement of the die cut wording, it's fabulous! Thank you so much for sharing your project and for joining us over on the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog! :)

    SvaraRadera
  5. Åh - hjälp vilket fint kort! Uderbar design och riktiga älsklingsfärger!

    SvaraRadera
  6. Oh so beautiful, love the subtle colour of the die cut word over the shaker!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...