måndag 14 juli 2014

Hi


♥ ♥ ♥

Regnet öser ner och då tog jag tillfället i akt och pysslade ihop ett kort!
Det som däremot inte är så lätt är att få till ett ok foto. Dagsljuset "lyser" verkligen med sin frånvaro!

Resultatet av dagens pyssel blev i alla fall detta.


Började att embossa slät vit cardstock med dies från Spellbinder för att få till "ramen" runt.
Därefter stämplade jag med splashstämpel från Gummiapan i bundled sage.

Skar ut en cirkel och ett hjärta. Stämplade hi och Fleur de lie på dessa med Versafine smoke gray.

Två bitar washitejp och blingstenar.

Blomman med tillhörande dies från Hero Arts hade jag klar i mina gömmor. 
Den är färglagd med Tombowpennor därefter lätt sprayad med vatten och till sist monterad på 3d-kuddar.

Det hela är därefter monterat med 3d-kuddar på vit kortbas.
Det blev även en bit kraft cardstock!


Kortet lägger jag till utmaningarna


samt





Hej från mig till nästa gång!


♥ ♥ ♥



3 kommentarer:

  1. Totally gorgeous, Gunilla!!!! Love the splattered paint background!

    SvaraRadera
  2. Oh my...Your card is absolutely gorgeous and artistic! I love it, Gunilla! So glad that you join the fun over Virginia's View Challenge!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...