fredag 4 april 2014

Ina



Ina fyllde 8-år och skulle såklart ha ett kort.


Tycker det är såååå kul att göra kort just till barn. 
Blir liksom att jag tänker i andra banor. Känns enklare och roligare!
Lillasyster Frida fick detta kortet!

Idag blev det ett runt kort med min ALLRA mest använda och bästaste die, UGGLAN!
Den har jag fått av Suzan och även.......


dom fina glittriga papprena som jag använt har jag fått av Suzan.
Dom kommer från Best Creation Inc och heter A walk in the garden.
Dom är verkligen ljuvligt fina!


Hjärtat har fått sig ett lager med embossingpulver så att det skulle matcha dom fina papprena.
Det kommer från JudiKins och heter iridescent sparkle.


Även ballongerna är embossade MEN då med clear.


Så några coola ögon......så var det hela....


KLART!
Blev nöjd med det här kortet.
Glittrar så fint i verkliga livet!


 ♥ 

passar på att önska en 

Trevlig helg!





1 kommentar:

  1. Awwwww...what a DARLING card, Gunilla!
    I love the adorably sweet owl & glittery heart!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...