torsdag 13 mars 2014

wash washi


♥ ♥ ♥

Nu har jag lekt med mina washitejp igen.

Jag har gjort samma typ av bakgrund på båda korten MEN med olika mönster på tjepen.
Har använt vit cardstock till kortbasen.

Det första kortet kan man skicka som en påsk- eller varför inte vårhälsning.
Passar mig bäst att i möjligaste mån göra kort som passa till mer än ett tillfälle!


Fjädern är denna diesen.


Dom små kycklingarna är konfetti som jag haft SUPERLÄNGE i mina gömmor.
Faktiskt första gången som jag använder dom.


På kort nummer två satte jag en bit enfärgad grön cardstock bakom washitejpen.

'

En fjäril utskuren i wellum och så några svarta blingstenar. 


Två enkla kort som gick ganska fort att göra!
Om intresse finns lägger jag dessa korten till försäljning i min Fb-grupp som ni hittar HÄR.

Nu ska jag ut i VÅRSOLEN!

♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

  1. So pretty....love the spring colors and lovely feather die cut!

    SvaraRadera
  2. Hi Gunilla, both your washi tape cards are so cute, especially the one with the little chick confetti.
    Hugs,
    Suzan

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...