onsdag 26 februari 2014

Bokmärke


♥ ♥ ♥

En bok som jag lånat skulle lämnas tillbaka.

Så ville kvickt få ihop ett bokmärke som tack för lånet.

Sagt och gjort!


Ugglan var redan klar så utifrån den plockade jag fram distresser som skulle passa som bakgrund.

"Smetade" ut färgerna på arbetsytan och sprayade vatten över
Sedan "plockade" jag upp färgerna på en bit akvarellpapper.
Hoppas ni förstår hur jag menar. Annars är det bara att hojta!


Klippte till tagen och monterade den på en bit gråsilvrig cardstock.
En förstärkning i toppen och så en bit svart/vit bakerstwine så var det hela klart.

SNABBT OCH LÄTT och väldigt kul att göra!!!
Speciellt bakgrunden.


Nu blir det zumba för mig.

Tjingeling!!

♥ ♥ ♥


4 kommentarer:

  1. Loooove the gorgeous pinks you achieved on this bookmark and the owl is priceless!!!!
    Wishing you a fabulous day, Gunilla!

    SvaraRadera
  2. So sweet, so cute this bookmark of yours. Thanks for sharing Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Du säljer inte ugglorna ?
    Helena

    SvaraRadera
  4. Gunilla, what a DARLING tag! I love the fabulous background & the sweet owl!
    I love your creativity!

    I thought I had subscribed to your blog already.
    I'll try again.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...