tisdag 28 januari 2014

vill ha.....


VÅR men istället bestämde sig moder natur för att bjuda på snö och vinterkyla!!!!

Bara att gilla läget....SÅ det blev till att längta sig bort till sommaren med att skapa ett sommarkort.


♥ ♥ ♥
Idén till kortet växte fram igår när jag satt och kollade tv och drömde om sol och värme.
Samtidigt som snön vräkte ner utanför fönstret!!

Ville få fram en känsla av sol, strand och varma bad.


Först stämplade jag Hero Arts Newspaper background och ovan på den Gummiapans hus som jag sedan klippte ut.
Så färglade jag med mina distresser.....



och monterade det på 3D-kuddar.


Det blev en hel del olika stämplar till bakgrunden och så.....
inkido, magnolia, gummiapan och texten lyckliga stunder som jag intev vet märket på.


en trollslända i ena hörnet. 


♥ ♥ ♥


Allt från mig idag nu ska jag ut och skotta snö.



5 kommentarer:

  1. Fantastiskt!!! Makalöst fint!

    SvaraRadera
  2. Very beautiful! I love the soft tones!!!
    Hugs, Dena

    SvaraRadera
  3. Ohhhhh my, this is so gorgeous!!!!! Love, love it!

    SvaraRadera
  4. Stämpeln Lyckliga stunder är från Prickifrom som numera säljs av Pysselmyran.

    SvaraRadera
  5. Vilket vackert kort!! Andas verkligen sommar och harmoni. Här har det varit massa snö men nu faller regnet tungt.. Blött o slaskigt värre alltså...bara att härda ut februari. Trevlig lördagskväll. Hälsn Pillan

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...