torsdag 19 december 2013

pusselkort...



ELLER heter det kanske collage kort?!

Så här ser det i alla fall ut...


Alla motiven är stämplade med brushed corduroy och därefter clearembossade.
En del av rutorna har jag monterat på 3D-kuddar så det inte skulle bli för platt.
Runt alla motiven har jag använt brushed corduroy samt pine needles.


Ett hjärta utstansat i röd cardstock. Därefter ett lager med stickles Xmas red
 OCH
 så till sist ett lager med glossy accent. Blev en fin effekt tycker jag. Som en liten juvel.


Några av dom andra detaljerna har även dessa fått sig en omgång med 
stickles Xmas red samt Diamond. Har även använt glossy accents lite här och där.

Det glittrar mycket om detta kortet!!


Riktigt kul kort att göra.
Passar utmärkt när man har motiv som inte blivit helt bra när man stämplat upp dom.

Allt från mig den här gången.

Tjing!

2 kommentarer:

  1. Your work is always so beautiful, creative and unique to you!!!
    Wishing you a very merry Christmas!

    SvaraRadera
  2. En kul idé! Riktigt fint med färgerna och jag kan tänka att det glittrar i verkligheten. GOTT Nytt!
    Mill@n/Camilla Fredriksson

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...