måndag 30 september 2013

Shopping


I helgen blev det shoppat lite nya garner/färger

OCH

självklart var jag tvungen att testa med en gång.

Så det blev några nya ugglor och även två små hjärtan!


Tycker det är så perfekt med virkningen framför teven.
Håller mig vaken under reklampauserna, vilka oftast är SÅÅÅÅ trista och långa!

♥ ♥ 

Har även köpt på mig några nya stämpeldynor.
Visst är det kul att shoppa, haha!!

Behövde några fler vattenfasta i lite andra färger än svart.

Var såklart även tvungen att testa  

OCH


det gjorde jag i mitt "kladdblock".

Får väl se om det kanske kan bli några tags av "testet"!!
Kanske skulle passa bra till födelsedag.

Stämplarna har jag fått av Suzan...tycker dom är så söta


Nu ska jag sy klart dom nya ugglorna.
Kommer lägga ut dom HÄR när dom är klara!

Hoppas ni får en fin start på veckan så syns vi nästa gång!

♥ 

1 kommentar:

  1. Hi Gunilla, It looks like you had fun shopping! The yarn colors are gorgeous! And, you were able to find the Wendy Vecchi Ink Pads! I love what you did with the owl stamps! Makes me want to get my set out and play with it! Have a wonderful evening my friend!
    Hugs,
    Suzan

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...