onsdag 17 oktober 2012

Embossing-sigill

Så plötsligt händer det.....

Har typ sjutusen saker som jag pysslat ihop MEN så blir det liksom stopp när det ska fotas

men men här kommer iaf något som jag pysslat ihop,
nämligen några 

embossingsigill

riktigt roliga att göra MEN nu har jag HEEEELA skrivbordet fullt av embossingpulver....


Dekorerat en ask med ett av sigillen...

asken är vikt av akvarellpapper och

locket är stämplat med notstämpel.....


en närbild på sigillet...


ytterligare en närbild på sigill med texten GOD JUL....


asken är vikt av brunt papper och stämplad med gula stjärnor....


den understa blomman är gjord av akvarellpapper, mönstersax och scor-pal.


Nu blir det till att ta fram dammsugaren och suga upp allt embossingpulver.

Sköt om Er.....så ses vi nästa gång!







3 kommentarer:

  1. Ja men du ser....plötsligt häder det, fast hos mej tror jag aldrig det kommer hända igen. Jättefina blev dom jue, men se upp så inget mer åker in i damsugaren. Kramen på dej Cathrin

    SvaraRadera
  2. Vad fina dom blev. När jag var sist i Stockholm köpte jag det också på Panduro. Men jag har bara bråkat med dom. Kanske ta ett försök till?
    Kram Sinikka

    SvaraRadera
  3. Hi Gunilla, the seals that you have created with the embossing powders are wonderful and the look gorgeous on the gifts.
    Big Hugs,
    Suzan

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...